Yhtäkkiä yksin -kurssi Salo, lokakuu24 15.10.2024 - 19.10.2024

Saat sähköpostiisi vahvistuksen hakemuksen vastaanottamisesta.

JOS HALUAT TÄYTTÄÄ LOMAKKEEN PAPERISENA, NIIN ÄLÄ TULOSTA TÄTÄ VAAN PYYDÄ LOMAKE SUUNNITTELIJALTA, p. 0407257340

KURSSILLE HAKEMINEN

Voit hakea kurssille, jos olet ennen kurssin alkua yli 50-vuotias ja leskeksi jäämisestäsi on kulunut vähintään puoli vuotta ja pääsääntöisesti enintään kolme vuotta. Kurssihaku on avoin kaikille, eikä edellytä Eläkeliiton yhdistyksen jäsenyyttä. Kurssit ovat maksuttomia, mutta matkakulut maksetaan itse. Osallistujavalinnoissa noudatetaan Valtioneuvoston asetusta valtionavustuksista yleishyödyllisille yhteisöille ja säätiöille terveyden ja sosiaalisen hyvinvoinnin edistämiseen, 14 § Tämän lomakkeen tiedot käsitellään luottamuksellisesti ja niitä käytetään vain sopeutumista tukevien kurssien valintaprosessissa ja järjestelyissä sekä arvioinnissa. Kurssin käyneille voidaan myöhemmin lähettää tietoa vertaistukiohjaajaksi haluavien kursseista, haastattelupyyntöjä ym. informaatiota. Rekisterinpitäjä: Eläkeliitto ry/suunnittelija Lisätietoja: Suunnittelija p. 040 7257 340 tai sähköposti: katja.harinen@elakeliitto.fi

Yhtäkkiä yksin -kurssi HAKEMUSLOMAKE 2024

Antamalla henkilötietoni tähän hakulomakkeeseen, annan luvan henkilötietojen keräämiseen ja tallentamiseen sopeutumisvalmennuskurssin valintoja, valinnoista tiedottamista ja valintatilanteessa majoittajan tarvitsemien tietojen (nimi, puhelinnumero, mahdolliset ruokavaliot ja majoitushuoneen järjestämiseen liittyvät liikunta- ym. esteet sekä muut majoitukseen liittyvät toiveet) luovuttamiseen eteenpäin.

Hakijalla on niin halutessaan oikeus peruuttaa antamansa suostumus sekä tarkistaa tiedot, jotka rekisterinpitäjällä (Eläkeliitto ry) on hänestä.

Kuukausi ja vuosi muodossa kk/vvvv

Tätä kohtaa ei tarvitse täyttää, jos leskeksi jäämisestä on kulunut alle kolme vuotta.

Omaishoitajuuden ei tarvitse olla ollut virallista, kokemuksellinen omaishoitajuus riittää.
Voit kertoa lisää omaishoitajuudestasi kohdassa "Jos vastasit kyllä, kerro omaishoitajakokemuksetasi".

Voit valita useampia vaihtoehtoja

LÄHTÖTILANTEEN KARTOITUS

Valitse yksi seuraavien kysymysten vaihtoehdoista

Tuella tarkoitetaan tässä esim. puhumista, kuuntelemista, välittämistä jne.

Voit valita useamman vaihtoehdoista

Toiveen toteutumista ei voida luvata

Merkitse aikaisempi/aikaisemmat vuodet, jolloin olet hakenut Eläkeliiton leskikurssille tähän leskeytymiseen liittyen

Lopuksi paina vielä Hae-painiketta, jotta hakemus tallentuu järjestelmään.