Eläkeliiton valtakunnalliset mölkkymestaruudet 9.7.2024

Kun olet vastannut kaikkiin kysymyksiin, lähetä ilmoittautuminen klikkaamalla Ilmoittaudu-painiketta. Saat sähköpostiisi vahvistuksen ilmoittautumisen vastaanottamisesta ja linkin, josta pääset muokkaamaan ilmoittautumistietoja ilmoittautumisen päättymiseen asti. Joskus automaattiset viestit menevät roskapostiin, eivätkä ne näy saapuneissa. Tarkista myös roskaposti.

Saat sähköpostiisi vahvistuksen ilmoittautumisen vastaanottamisesta.

Ilmoita joukkueen nimi ja kokoonpano

Osallistumisoikeus on Eläkeliiton yhdistyksillä ja kaikkien osallistujien tulee olla Eläkeliiton jäseniä. Pelit pelataan neli (4) henkisin joukkuein.Neljän hengen joukkuekilpailussa voi olla maksimissaan 2 varaheittäjää.  Ilmoita joukkueen nimi ja siinä pelaavien nimet. Mikäli ilmoitat samasta yhdistyksestä useamman joukkueen, nimeä joukkueet numeroilla ja kirjaa pelaajien nimet kyseisiin joukkueisiin. Tee jokaisesta joukkueesta kuvaus omaan sarakkeeseen.  Mikäli kaikkien pelaajien nimet eivät ole vielä tiedossa, niitä voi lisätä tai vaihtaa itse 27.6. asti sähköpostiin tulleen linkin kautta tai pelipäivänä paikanpäällä. Osallistumismaksu, 55 €/ joukkue on maksettava 28.6 mennessä
Myös ruokailu (pyttipannu) , 10 €/henkilö maksetaan etukäteen osallistumismaksun yhteydessä.
Eläkeliiton Tammelan yhdistyksen tilille: FI24 5025 1650 0621 75.
Esimerkiksi:  Joukkueen nimi: Tammela 1 ja Joukkueen pelaajien nimet:  Martti Mälkki, Aino Kyyhkynen, Ville Vasara, Maija Mölkkönen, Eero Elomaa ja Laura Lankinen.

Ruokailun (Pyttipannu) hinta, 10 €/henkilö maksetaan etukäteen osallistumismaksun yhteydessä